Fullt upp

Idag vaknade jag ca. kvart före 1. Kl. 2 hade vi vårfestprogram-träning..Programmet blir skitbra..Kom och titta på vårfesten på Bollhalla sen ;P..Ni får fråga om datum och tid ;). Nu kom jag just från träningen och då var Britten här :)..Nu ska jag väl bara chilla tror jag..Kanske var ut och joggar..Vet inte..

Nu tänker jag lägga ut lite dop-bilder ;)




Min dop-outfit:
Vit kofta-Zara
Vitt linne- H&M
Jeanskjol- JC
Skor-H&M

  Philip, Vilde & Jag :)

 Hela dopgänget

 Kajsa Leona Sogn Biskop


 Hon var så himla gullig asså :)


 Gullet Philip höll i ljuset :P

 Malin och Kajsa :) Fin bild :)


 Middag hos dom sen :)


 Förrätten :) (tog inte kort på de andra rätterna :S)


 Sista bilden får bli på Elin och Christoffer:)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0