Helsingfors i helgen!

I kväll far vi med färjan till Finland. Vi kommer hem igen på sönda natt.typ vid 2 eller nåt sånt. Jag längtar faktiskt..men jag är också jättenervös, spec. för mattan och barren. Måste börja packa snart, men först ska jag gå i duschen. Jag hoppas att vi i 09-gruupen får ett eget klassrum på tävlingarna:P Annars blir det väl korridoren! Haha..men det är sant, man orkar inte med små småttingar oh deras mammor som vill sova kl. 7 typ..och dom ska ju tävla på söndan så..menmen..Jag och Fanny kom på att vi ska göra våra egna små frågekort också..hehe..nää, men jag vet int. Brukar ju bli lite hemlighetsprat ialla fall :P nu ska jag i duschen o sen packa som sagt, sen typ talang eller vad det nu kommer.. får se om jag hinner se på nåt sånt :P

Puss

 vi ska få det bäst<33333 I love all of you :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Lycka till på tävlingen, jag tror stenhårt på dej. Helsinki är vackert den här årstiden, hoppas ni hinner med lite shopping också:) Kram.

2009-04-25 @ 06:41:26
Postat av: Hanna till Peter

Tacktack..Haha, vi hann med lite shopping men jag hittade inget så :/

2009-04-27 @ 15:21:29
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0