Lördag

Idag försökte jag sova så länge jag kunde p.g.a att inatt vet jag int hur mycket sömn jag får. Vi åker ju till Esbo, där vi ska tävla imorn:S Så i natt kl. 12 gäller de att somna i hytten och int bara prata ;P Jag delar hytt med Maria,Frida J & Frida B. Det går nog bra, men vi måst ha på hur mycket alarm som möjligt. Jag vaknar inte så lätt på morgonen.

I går var det Nordea-dag. Jag fick uppgiften att leka kinesiska muren med Frida B. När jag och Malin sku fara till gympan sa hon att jag sku klä ut mig. Och det gjorde jag också, till en kines. Så gick vi in bruna dörren för jag ville int visa mig för så mycket folk..Så när jag knackade på och Malin, Fanny & Frida sprang bort, så öppnade en främmande.. FY vad jag skämmdes asså.

Här får ni lite bilder från igår..Tagna av www.fannylindfors.blogg.se & www.teamaland.blogg.se


 Danis :)

 Lelle :)

 Jag :P(jag såg ännu värre ut när jag kom)

 Frida & Jutta

 Malin :)


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Malin D

haha ni alla va jätte snygga xD särskilt du ;) <3

2009-04-13 @ 10:20:31
Postat av: Hanna till Malin D

Haha, klart de :P

2009-04-13 @ 11:06:00
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0