Måndag

Man kan int beskriva hur dan har varit i skolan idag! På biologin höll jag på och somna flera gånger, men lyckades komma på mig själv så..Vi har ju int sovit så mycket på två nätter så de förklarar ju saken. I natt som jag ca.4 timmar typ..

Nu har vi ju också kommit hem från esbo. Det var roligt att tävla där fast de inte gick så bra. Jag orkar inte berätta om tävlingarna så mycket så ni får lite bilder istället ;P


 Vi med våra fin fina gympadräkter


 Jag & Jutta



  Sassa & Vanessa


 Frida & Jutta


 Salen


 Mamma



 Frida B & Jag ;P


 Sista bilden får bli en bild på mig me min nya gympadräkt :P Den är leopardfärgad om ni inte ser de ;P :D


Puss&kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Ta bort bilden på mig, tack

2009-04-07 @ 10:47:20
Postat av: Hanna till Malin

Den är ju fin ju..

2009-04-07 @ 14:28:58
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hanna! ta bort bilden på mig, NU!

2009-04-07 @ 14:39:36
URL: http://fannylindfors.blogg.s
Postat av: elin

FY FAN VA COOLT DU HAR EN LEOPARD JOMPA DRÄKT!!! :O :O

hihi, bara för att jag e efterbliven med mina kommentarer då XD

2009-04-10 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0