Tisdag

Idag har det varit en jobbig dag i skolan. Det är bara jobbiga ämnen. Men lite roligt har det ännu varit. Jag ska berätta vad jag gjorde i går kväll som jag ångrar VÄLDIGT mycket!

Så här var det. Jag hade varit och duschat,klockan var ca. kvart över 10. När jag kom upp så ville jag smörja in mig med fuktighetskräm(min hud blir jätte jätte trorr annars). Så det gjorde jag. Smörjde in mig, tog bort sminket,borsta tänderna och allt det vanliga. Jag tyckte det var en konstig lukt på krämen men det var ju en helt vanlig Nivea flaska. Det stod ''Nivea Body'' på den så..
Idag i skolan, på musiken, säger Janina till mig:
- Asså Hanna vad har du gjort med dina händer?
Jag tittade på mina händer och förstod att det inte kunde ha varit vanlig kräm, utan att det måste ha varit ''brun utan sol''. Mina händer var helt orange! Sedan fick jag gömma mina händer i tröjan resten av dagen ;p

Så nu har jag just varit o duscha igen & jag skrubba så mycket det gick..Men det blev nog kvar det mesta :/

Nu ska jag just på gympa.

Puss på er alla!

 Den fin fina flaskan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0