Ansiktsmask

Sista dan på sommarlovet är nu över och i morron börjar skolan. Det har ju varit roligt med sommarlov, men nu ska de bli skönt att komma in i rutinerna igen. Ikväll har vi inte haft gympa, så jag har inte gjort så mkt. Imorgon börjar vi 10 och slutar 1. Och så fyller ju Malin år! :D Var och köpte present till henne idag. Hoppas hon gillar den! Jag tycker det var ganska bra iaf. Nu sitter jag här med en ansiktsmask i ansiktet som snart skall bort. Ska ner och duscha just och sen göra mig i ordning för sängen. Måste ju gå och lägga sig tidigt ikväll så att man är utvilad, när man ska upp och sjunga. Kanske skriver ett inlägg innan jag går och sover. Beror på hurn tid jag har.



Den bjuder jag på.. Haha, det är en värmemask från, jag vet inte. Har inte testat den förrut, men man blir alldeles varm och mjuk i ansiktet. Så den är väl bra tror jag. Nu måste jag skynda mig att tvätta bort den.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0