cp mobil

Asså min mobil är cp.. I förrgår så gick det inte att trycka på nån knapp, för de hände inget då. Sen fick Malin den och funka, och nu idag, skulle jag ringa mamma efter skolan. Och så svarar hon, men jag hör ingenting. Så ringer hon mig och signalen hörs och sen när jag svarar så hör jag inte henne och hon hör inte mig. Suck asså! Men jag tror det är för att den är så gammal, den är 3 år så.. Mamma skulle köpa min kusins gamla mobil tror jag, han har inte använt den någon gång tror jag. Fast det spelar ingen roll hur bra den är egentligen, jag brukar bara ringa och messa med min mobil, inget annat.. fast man tackar ju aldrig neej till en fin mobil!

Nu är jag inne på fb och pratar med folk. Slutade ju 1 så har suttit här hemma ett tag nu. Måste gå hem, för när jag kom till skolan och hade låst cykeln och skulle ta nyckeln, så fanns det ingen där. Så nu står min cykel vid skolan.. Klockan halv 6 ska jag på gympa (y). Slutar 8 och då får jag se om jag orkar blogga. Nu ska jag läsa lite till bloggar innan jag fortsätter med en grej jag håller på med här på datan.

Puss



Jag för några minuter sen..



Min mobil för en stund sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0