Dålig uppdatering, men bra dag!

Gud vad jag är glad. Men det kontiga är att jag inte vet arför jag är det..Haha, förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft ganska fullt upp hela dan. Vi började 10 med 3 timmarspass, till1 alltså. Sedan duschade vi bara och for ut med båten direkt till Kobba Klintar. Alla från Leksand är jättesnälla, så vi kom bra överens! Jag tog liite bilder, som kommer upp imorron. Nu ska jag snart sova, är helt slut efter träningen. Men jag kommer inte kunna sova så bra p.g.a att dom spelar hög musik nere i hamnen och man hör typ bara basen hit upp. *suck* . Ganska kort inlägg men är helt slut och måste stänga av datorn NUUU innan jag somnar med den på :P

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0