God natt

Gympan idag gick inget vidare, men det är bara att kämpa på. Nu är jag inne på fb och gör typ ingenting och snart ska jag läsa lite tidningar jag har här. Nu ikväll satt hela min familj och titta på friidrott. Jag själv är inte så insatr, men när jag såg Bolt. Herrgud, springer 200 m på 19.19. Hur kan man?? Han sprang ca. 5 m före alla andra, och då ska de vara ett VM! Imorron börjar vi 10 igen (y) haha, jätteskönt faktisktt, men vi slutar 3. Och så ska man bara hem och sen på gympa igen, gympan börjar halv 4 så.. Då hinner jag inte blogga. Nu måste jag planera för imorron och sen läsa och seeen sova ;)

Puss

ps. tänkte lägga upp bilderna på tårtorna Elin och jag gjorde till Malin idag, men hittar varken min kamerasladd elr kameran :P

Kollade lite gamla bilder och hittade ganska gamla bilder på Kajsa, eller första är från i Juni? ja, kanske juni och den andra för nån vecka sen.. Tycker ni hon har ändras?





haha, skriver mer imorron! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0