Rolig dag

Har varit en rolig  dagidag. Började ju med skolan, slutade 3 och måste skynda mig hem och byta om. Klockan havl 4 stod jag i Bollhalla, färdig att träna. Bra träning, mest grundtekniker, men det måste man ha för att kunna gå vidare så. När vi kom hem stod middagen redan på bordet, så det var bara att sätta sig och äta. Nu under kvällen har det väl inte hänt så mycket, och det har varit skönt att bara tagit det lugnt! Nu sitter jag och pratar med Lyndsey på msn, men ska nog snart börja släcka. Måste upp tidigt imorgon, träningen börjar 10 och så duschar vi där. Sen far vi alla ut på nån ö och har det trevligt. Det blir nog roligt. Mer har jag väl inte att säga. Jo, godnatt, sov gott! ♥



Normal bild på mig? Neeej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0