Skön dag!

Guuud, vad jag har haft det sönt idag. Först väckte mamma mig där vid 10, sen satt jag mig vid datan och skrev ett snabbt blogginlägg. Efter det måste jag klippa gräset, men orkade inte med hela, så mamma fix klippa lite också. Ist för att klippa gräset hemma, for jag med Emma och handla. När vi kom hem lagade vi mackor innan vi cyklade ner till Gröna Udden. Jag har aldrig sett så äckligt vatten att simma i! Helt grönt, och när vattnet inte ens vaar vid knäna, såg man inte fötterna. Jätteäckligt faktiskt! Föredrar att åka ut med båten till en egen holme ist. Och så blev det, vi for ut med båten nästan direkt efter vi kommit från stranden. Och tillbringa kvällen på en holme. Såå mysigt. Nu ska jag lägga mig och läsa en tidning och sen försöka sova. Man måste ju komma tillbaka till sina rutiner nu,innan skolan börjar.

Puss och gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0