Slut

Jag har bestämt mig för att jag inte orkar skriva om Göteborg. Vi for runt med en ribb till olika öar. Det var typ de. Men det var trevligt iaf.

Idag vaknade jag ganska tidig, redan lite före 9. Pernilla låg redan vaken då. Vi sov ju i tältet och när man vakna fanns det ingen luft kvar. Vi öppnade ''luckan'' och somnade igen med ansikterna utanför tältet. Vid lite över 9 gick vi in till vardagsrummet, här i huset, och kollade på tv. Medan vi väntade på att Ronja skulle vakna. Hon sov till typ 10. 11 åt vi frukost och sen åkte vi vattenglidbana sak. Riktigt rolig!! När vi var alldeles blöta gick vi in och kolla på film. Ciao bella, hette den. Igår kväll kollade vi också på två filmer, ''säg att du älskar mig'' tror jag den hette och ''bröloppsduellen''. Båda var bra! Det har varit min dag i princip. Nu ikvl har jag faktiskt varit ute och jogga och nu är jag helt slut, så jag ska gå och kolla på tv och bara chilla. Imorron blir det uppstigning tidigt, för jag ska till gymmet med Sara :) redan klockan 9. Vet inte om jag skriver så mkt mer ikvl.


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0