Träffa släkten ( igen ) :)

Och så ska man ut med båten igen då! Men det är faktiskt riktigt skönt att inte sitta inne här i stan och koka av värme. Och på stranden är de ju så himla dåligt vatten. Så ja, till att åka ut med båten. Vet ni igår så hade familjen lite roligt vid middagsbordet.  Malin frågade mig:
:Malin: Hanna, hur kunde du vara uppe när mamma och pappa kom hem idag (igår då) , dom kom ju över klockan 4!!!
Jag: Ja, men asså mamma ringde mig typ kvart före!
Mamma: Sov du då? Du messa ju mig ''mamma?''!
Jag: Mamma, de gjorde jag typ 11  på kvällen.
Mamma: Va!? Men på min mobil pep de till vid 4, och jag trodde nåt hade hänt, så jag måste ringa.
Jag: Men jag tror de kan vara så, för om den inte har nån signal kmr messet först när den får signal.

Så mamma trodde jag låg vaken klockan 4 och satt och vänta på dom. Haha, gullemamma ♥

Nu ska jag packa väskan och sen drar vi, ska ladda över Göteborgs bilderna nu till datan så jag kan ta kort ute på holmen sen.


// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0