Träning

Andra träningen avklarad. Helt slut i hela kroppen efter träningen och lääängtar tills i morgon när man vaknar och behöver hjälp upp ur sängen. Haha, jag känner det på mig att det kommer bli typ så. Btw märker ni kanske att jag inte är så aktiv i bloggen och det är för att jag har typ inget att skriva om. Mitt vardagsliv just nu är inte så intressant. Men nu när skolan börjar igen kanske det blir ändring på det.  Vi får hoppas på det. Imorron kommer Frida B hit på mogonen en stund, sen har Emma och jag massa grejer vi ska göra. Malin går ju i skolan och mamma och pappa jobbar. Så det känns ju lite konstigt förstås. Fast på torsdag börjar vår skola också. Sommarlovet har gått snabbt och jag har inte gjort ett piss typ.. Haha, men nu ska jag sova, redan sen..

puss



Bild från måsskär ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0