Träningsvärken kom :S

Ja, träningsverken är här. Men som tur är inte i låren. Yippiii!! Jag har bara i axlarna och nacken. Men det känns faktiskt bra att ha träningsverk. Då vet jag att jag har jobbat bra så. Nu sitter jag här i sängen, har datan i famnen och försöker stretsha ut nacken och axlarna. Ska just gå och sminka mig och sen ner till stan tror jag. Efter det är det väl mommo som gäller. Ikväll är det gympa igen! Perfekt! Guuud, vad motiverad man känner sig nu. Hur ont man än har längtar man till nästa träning!

Nu har jag en fråga: Hur kan man tjäna pengar? Asså typ klippa gräset åt folk, men vet ni något annat?!

Puss



Älskar bilden ♥


Kommentarer
Postat av: Peter

Tvätta fönster åt fammo brukar funka, har testat själv då pengar varit en bristvara;) Gå ut med folks hundar eller plocka äpplen nu då hösten snart är här.Lycka till och kram på dej:)

2009-08-18 @ 18:49:02
Postat av: Hilda

Jag tkr det är små skönt att ha träningsvärk ;D

2009-08-19 @ 00:47:10
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0