Upptagen

Förlåt att jag inte har skrivit på så länge. Men jag har faktiskt gjort ganska mkt de senaste dagarna. Igår kom Elin hit och vi, ja, vad gjorde vi? Typ ingenting. Bara prata och chillade. På kvällen kom Ronja och Pernilla hit. Vi cycklade ner för att spela minigolf. Har massa fjortisbilder därifrån. Hade faktiskt jätteroligt där. Folk blev typ sura på oss för vi tog så lång tid på oss på varje bana. Men om man betalat såpass mycket måste man ju få ha roligt!? Haha, det hade vi iaf. Efter minigolfen for vi ett varv på stan, men inget var öppet, för klockan var redan halv 10 då. Så vi for till minigolfen igen och åt glass. Gottigotti. Sen cyklade vi hem till mig igen och spelade tennis på pinne. Haha, kul de också, när den gick sönder och for rakt i huvudet på mig. Jaja, idag ska Ronja komma hit igen. Riktigt kul. Vilde kanske också sku komma :) . Sen klockan 6 ikväll är det äntligen dags för GYMPA!!! Jag känner mig hur otränad som helst nu och det ska bli jätteskojj att äntligen gympan sätter igång igen nu. Har längtat skiitmkt nu. Det är ungefär min dag de. Så nu ska jag se på oc tror jag. Hejdå ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0