10 dagar kvar!

10 dagar kvar till julafton! Jag verkligen älskar julen, så längtar jättemycket. På måndag är de julfest och nu går vi i sista veckan innan jullov! Tur att det kommer nu, annars skulle jag nog aldrig klara av skolan om det inte skulle finnas lov!

Nu ska jag ta itu med några uppgifter av matteveckoläxan, sista före jullovet, yippiiiiiiiii! Sedan ska jag se på beverly hills! Har ingen gympa idag, så ikväll blir det vila!



Föresten, har ni köpt julklappar till alla ni ska ännu? Inte jag kan jag säga ;)

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Så fin blogg du har! Ska vi följa varandras via blogglovin? =) Kram, Diana

2009-12-14 @ 21:28:52
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0