Det här kallar jag..

.. en boll på huvudet! Haha, var och duscha och orkade inte platta håret. Så jag satt upp den i en boll på huvudet! Till och med Janina reagerade på att jag hade bollen mitt på huvudet typ. Haha, kul att veta?

Förövrigt har jag knappt varit hemma idag, 10 i morse var det första gympapasset och sedan var jag i Fryshuset ända till halv 4. For inte hem imellan utan for direkt till mommo och åt. och sen var det ju lucia på stan, så då gick jag ner med några vänner och såg på det! Så ni förstår att jag inte varit hemma såmycket idag!

Och guud vad sur jag blev idag när jag skulle sätta på internet och det inte funkade! Suck alltså! Menmen, nu ska
jag gå och tvätta bort sminket och så och sen börja traska mot sängen! Har liksom inte sovit så mycket i helgen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0