Betyg för EMD och STARPILOTS

Kom hem ganska tidigt ikväll. Inget drag på rock off. Alla emosar tar över stället (hjälp!). Haha. Det var bara Janina och jag som hoppa och dansa. Bara typ 5 åriga emos där. Jaja, emd var ju sådär, ja, som dom brukar om man säger så. Och Starpilots var dåliga. Dom sjöng inte bara dansa typ och Joan(vet inte namnet), asså (riktiga) sångaren, var inte med.  Men vet ni? Jag fick kram av Danny ohc Mattias och en bild med Mattias också. Jag överfallde honom typ, så ser helt dum ut på bilden. Men jag har den inte nu, för det var Malin som tog den. Här kommer poängen:



Emd får 3 av 5. Dom var faktiskt ganska bra. Men publiken var ju helt DÖD så, då blev det tråkigt!



Starpilots få 1-2 av 5. Dom bara dansa och sjöng inte ens. Och tog ''higher'' 2ggr. Och så sjöng dom allvarligt 4 låtar,med 1 låt 2 ggr. Dåligt!!

Imorron är det Lena och Orups tur. Haha, kanske dom är bättre!?

Puss

Nu ska jag sova. Bilder kommer sen,orkar inte ladda upp dom nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0