Betyg för Orup och Lena

Nu tänkte jag berätta om igår. Jag cyklade till rockoff med Malin. Där lyssnade vi på Lena och Orup, publiken var som vanligt. Död. Jäääklar vilken attityd Lena har asså! Haha. När allting var slut gick Malin och jag och satt oss på ett par stenar och titta på alla galna, berusade människor som gick runt där. Och så satt vi och prata och skratta så att man höll på att kissa på sig! Haha, jag hade jätteroligt!!

Tack för en rolig kväll Malin! :)




Okej till betyget. Dom får 3 av 5 dom med! Orup såg sååå gay ut asså, när han stod där med sin uppknäppta sljorta och vicka på höfterna.

Ikväll är det Caroline of Ugglas på Rockoff. Jag far ner dit med Malin, sen får jag se hur det blir.  Föresten efter rockoff har varit får ni bilder tror jag. Det blir lättast så..



Nu till idag. Klockan 1 ungefär cyklade jag ner till ''Lördag hela veckan'', men blev inte där alls nå länge. Sen cykla mamma, jag och Emma upp till mormor och morfar. Där klippte jag gräset och var duktig. När vi kom hem såg jag och Emma på ''¨Sunes sommar''.  Medan vi chillade ringde de i pappas telefon. De var Malin som ringde från butiken och berättade att det hade skjutits på Torggatan. Hon visste inte vad som hade hänt men, det hade skjutits ca 8 skott! Nu senare fick vi reda på att 2 st hade försökt råna en typ värdetransport eller nåt sånt. Läääsktigt!!!

Ha det bra!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: elin

lena e tuff haha (:

2009-07-19 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0