Hejdå på ett tag!

Nu åker jag på den där ''Ålnadsturen'' jag pratade om förut. Kommer hem i morgon kväll tror jag. Har kameran laddad så jag hoppas att jag orkar ta mkt bilder. Föresten, vill ni höra vad jag hade gjort igår kväll!? Jag skulle ladda min ipod. Så jag gjorde de hela natten, trodde jag. För i morse när jag skulle ta ut den hade jag inte tryckt in behållaren tillräckligt långt!! Sååå smart av mig.. Men nu ska jag gå. Ha de så bra medans jag är borta!

Puss ♥

Ps. Jag var ut och jogga med Malin igår. Jag är DÖD!

Kommentarer
Postat av: elin

vet du vad? när ni int lyckades släpa med er mej, så for jag faktiskt ut o jogga själv!!! stolt :D

2009-07-15 @ 20:31:29
Postat av: Stefan F

Hmmm... Var det Malin som lyckades fà med dig eller du som lyckades fà med Malin ?

2009-07-15 @ 22:35:53
Postat av: Hanna

Elin: Braa! Haha, nästa gång bkommer du med oss då!!



Stefan: Haha, det var Malin som fick med mig! Haha ;)

2009-07-16 @ 19:09:29
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0