Kvällen igår

okej, jag har sagt att jag sak berätta om kvällen igår. Vi samlades kl. 7 i stadshusbacken. Där skulle massa hålla tal och så, men det började regna och alla sprang till discotältet i stället. Där hittade vi Alex och pratade lite med han (eller Mlain gjorde de, vi andra vågade inte). Sen skulle han till skolan där dom sov och Maria och Malin skulle gå nånstan, så Fanny,jag, Frida B , Vanessa och Joar gick lite på stan. Vi kom tillbaka in på ''området'' sen och hittade Malin och Maria som satt vid ett bord. Vi gjorde inte så mkt där, satt och prata, dansa lite bugg och så.. Senare å kvällen började bli väldigt mkt folk i discotältet. Så man var ju där typ hela kvällen och dansa med massa fyllon. Klockan lite före 12 sprang alla ut och titta på fyrverkeriet. Mysigt. vi såg inte riktigt hela men.. Så det blev liksom en ''danskväll'' igår. Vi försökte lära en kille '' macarena-dansen'' han hängde inte riktigt med.. Ojoj, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen. Nästan alla var fulla och ja, inte vet jag. Malin D och jag for hem ganska tidigt. Kom hem lite före 1. Och när jag kom hem satt Sassa och mamma uppe och drack te. Haha.

Nu ska jag äta middag och sen ska jag klippa gräset, man vill ju tjäna lite pengar..

Bilder kommer senare, har inte tgit så många, så måst ta från kompisar..

Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Mlain var ett nytt namn haha ser du ? <3

2009-07-06 @ 12:10:17
URL: http://vanessaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0