Läsar-rekord!!!!!

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!! Igår hade jag tydligen läsarrekord. Jag öka med 1, hihi. Ni behööver ju kanske inte veta vad jag har nu, men. Haha.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, nu sitter jag här på verandan och myser med Malin och Emma. Dom ser på ''Ugly Betty'' och jag bara kollar shawn johnson klipp. Vi sitter och pratar i vårt lilla ''myggfria tält''. Nu kom mamma och pappa hem också. Dom har cylkat runt i hamnarna lite, tror jag.
Idag har det ju varit tävling. Mer folk var det än i förrgår i alla fall. Det gick väl bra. Jag vet inte vad jag kom, men inte så bra tror jag. Men det är ju inte bara poängen som räknas. Det beror ju på om man gör på säkerhet eller på ''risk'', asså de svåraste man kan. Jag gjorde i alla fall det jag skulle och ville göra.
Nu ska jag fortsätta att babbla på med Malin och Emma, och sen kommer säkert mamma och pappa också!!

//Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0