Middag, sen rockoff

Just kom Tony och Eva och deras små barn ;) haha. Dom är våra middagsgäster idag. Och så skulle Elin, Emmas kompis, komma och äta också. Hennes mamma skulle bort så. Sen är det rockoff som gäller igen. Lena och Orup den här gången. Ska med Malin (D) idag igen tror jag. Men man träffar ju massa folk där nere sen så. Haha, nu ska jag berätta nåt ganska komiskt.. Igår kväll när jag just höll på att somna hör jag:
- Wohooo!
- Jag flyyyyger!!
Ja, massa rösster. Så hör jag Malin, från sitt rum, säga:
- Asså det är några som hoppar på vår studsmatta mamma!
Mamma springer ut i bara morgonrock och ropar:
- GÅ BORT FRÅN STUDSMATTAN!
Alla springer bort, förutom en, som börjar säga förlåt och ursäkta till mamma. Haha, mamma kommer in igen. Vi hade fönstrena öppna så man hörde utifrån:
- Vad var det där för tant?
- Hon förstörde allt roligt!
Haha, ganska roligt faktiskt att ligga i sin säng och höra folk prata skit!

Men nu ska jag sminka mig lite, sedan äta middag och sen ner till rock off!


Öööö? Vad hände!!??


Jaja, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0