På kvällarna

Usch!På kvällarna får jag typ ångest över att, ja, att de är kväll och att jag (oftast) inte gjort något under dan. Bara typ suttit och tittat på tv och så. Har ni fått den känslan nån gång? Sen blir jag helt arg när jag vet att jag inte kommer kunna sova. Idag t.ex så somna jag vid kanske 1- havl 2. Klockan kvart före 4, kom pappa hem och var i köket. Jag har börjat vakna jättelätt på nätterna, så jag låg vaken och lyssna vad han höll på med. Så jag låg vaken till kvart före 5 ungefär. Sen somnade jag igen och sen igen klockan 7. Då lå jag vaken endast ½ timme. Klockan 11 ringde mormor mig och väckte mig, lika bra det men.. Det hörs inte så jobbigt, men det är de. Att hålla på att vakna mitt i natten flea gånger är skitjobbit. Hellre skulle man sova en kort natt, men att man skulle sova hela natten. Iaf jag.

Nu har jag gjort mig beredd att gå och lägga mig! Så det ska jag göra nu, eller försöka sova iaf. Imorron ska jag till Frida, klockan 12! Ska bli roligt. Men måst logga ut nu. Sov gott.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0