Plektrumet

Nu ska jag berätta om plektrumet då. I slutet av konserten kasta dom ut alla plektrum och så. Så kastade dom ett åt mittt håll. Jag hoppa och försökte ta det, men det for ur handen och ner på marken. Jag tror jag var först som såg det, för jag störta ner först av alla och tog massa gruf i mina händer. Medan jag hade handen där nere kom en tant och stammpade mig mitt på handen för att jag skulle ta bort handen. Men det gjorde jag inte. Jag reste mig upp igen och sila ur gruset och såg nåt svart. Och det var plektrumet. En stund efter kom det en kille i tp 20 års åldern som kom fram till mig och ropa och ryckte i mig:
- Vad vill du ha för plektrumet??
Jag bara:
- Jag vill nog behålla det för mig själv..
- VA!!?? vill du inte sälja de till mig då??
- Näää
Så gick jag längre fram. Så nu ligger det i min väska och ruttnar. Vet inte egentligen varför jag inte sålde de.. Skulle ha gjort de för 150 e :D haha, inte för jag tror att han skulle köpt det då men..

Nu gossip, sen våffelkalas ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0