Rock off!! Takida!!

Nu har jag just sminkat mig färdigt och ska just börja med håret. Vilde har just kommit till Åland, så hon sitter också här i mitt rum nu. Kul att se henne igen. Ska till rockoff ikväll igen. Idag är det Takida som är där. Blir mest folk idag tror jag. Jag skulle möta Janina där halv 9 så. Sen blir det nog en tidig kväll, somnade sent igår kväll och måste upp tidigt i morse.



Om shoppingen:

Ja, det var ju inte meningen att vi skulle shoppa nånting idag. Men det blev ju lite iaf.. Haha, visar bilder på de sen, men det var i alla  fall en ring, en jeansjacka, underkläder, ett typ linne och massa saker för ansiktet, typ ansiktsmaskar och sånt. Och så var det lite småsaker till. Men nu måste jag fixa igen..

Ha det bra!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0