Tävlingar och frågestunder

Vet ni vad jag tycker är kul?Tävlingar och sånt på typ Kenzas och sånas bloggar! Jag blir alltid typ beroende på att kommentera då, jag tror alltid att jag har turen på min sida så att jag kommer vinna. Men tyvärr brukar det ju inte vara så. Haha..Nu har jag faktiskt hittat kameran och håller på att ladda över bilderna. Asså jag har bilder från sista kvällen på öspelen också, som jag lägger ut här. Men dom är inte så många tror jag. Sen lägger jag ut några som vi tog hos Frida på studsmattan! :)



Okej, det fanns bara en vettig bild från sista kvällen. Haha, det här var typ tidigt på kvällen i Stadshusbacken. Sen gick typ alla och dansa.

 

Vi åt glass och jordgubbar hos Frida! Mums ♥



Lite av Fridas rum..Haha



Min skruv..Guuuud vad snygg bild va??!!!Haha..NOOOT!



Frida gör sträckt fram



Sjuk bild ;)



Frida gör ringhopp :)

 

Jag gör nåt!;)

Det var nog allt!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

mmm.. jordgubbar =) hehe xP

2009-07-14 @ 10:56:51
URL: http://annasagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0