14 år

Då var man 14 nu då ;) Haha..Imorse vaknade jag av sång, som kom från mammas,pappas & emmas munnar!Ja må du leva, ja må du leva o.s.v . De var faktiskt första gången jag har vaknat när dom börjar sjunga & inte vaknat tidigare. I alla fall fick jag ett ganska litet paket, i paketet fanns en.....minidator :) i rosa var den..Jag sitter tyvärr inte och skriver på den nu men ikv kanske :D

Asså varför lyckas jag alltid? Fanny & Frida hade ju hjälpt mig igår ! Fanny hade kokat chokladsås & Frida bakat! Vi satt chokladsåsen i kylskåpet. Idag då så ringde jag mamma och fråga om jag kunde värma upp chokladsåsen i mickron.Hon sa jo, om du kollar den var 10nde sekund. Jag satt på högsta värme och glömde bort att jag hade den på värmning. Helt plötsligt hör jag '' POFF'' jag kommer på vad jag har i mickron & när jag öppnar mickron så ha hela chokladsåsen svämmat över! Jag börjar gapskrattar o häller de som finns kvar på märäng (som jag brännt) och på grädden då, såsen var ju het så grädden smällter..Jag bara ''äh, de får va'' till jag ska sätta in tårtan i kylskåpet. Tårtan går sönder och trillar fel väg ner på bordet! ojoj, men den blev ju god ändå! visst tjejer?!

 puss

Sen så ska jag bara säga .Tack för alla fina pressenter jag fick av er ala som kom hit :) och tack för alla som messat!

Puss igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0