Bilder från öspelen, dag 1-3!

Här kommer bilder från invigningen (dag 1)



 Selina Säl (jutta) och Fanny

 Åland gick sist, så såhär såg det ut när man titta bakåt

 Och när man tittade framåt

 Lite andra öar :)

 Jag och Frida

 Maria och Malin ;)

 Vatten fontän

 Karate uppträdande


Okej, det var alla bilder jag hade från dag 1 :)


Dag 2: Sorry, då tränade vi bara och ladda upp inför Måndagen. Men föresten har jag typ 2 st. Vi var och titta på fotboll.

 Fotboll, som slutade 4-2 till Åland :D Det var Åland mot Grönland

 Tjejerna jag var med :) Sen var Malin också med.

Dag 3:

 Morgonen började hemma hos oss, där vi fixade hår och smink.

 3 nervösa tjejer ;)

 I gympasalen

 Efter tävlingen tog vi lite bilder

 Laget ;)

 Som sagt, vi tog lite bilder

 Haha, ♥ the picture

 Bermuda :)

Sen var det ju killarnas tur att tävla. Måste ju fara och se på dom!!!

 Hade ingen bra bild...

 Man ser inte så bra, men dom sitter utan tröjor  tror  jag ;)

 Man hade väldigt fint och rent hår efter en tajt knocka.

På kvällen var de nån sak för alla gymnaster

 Gymnaster

 Rosie & Frida B

 Hannah och Keithlyn :) haha (stavning?)

 Lite gymnaster :)

Det var alla bilder jag hade från de här dagarna. Från idag har jag ingenting. Jag glömde kameran hemma och vi har bara haft träning så..

Haha, okej, det var inte så några bilder menmen...

Puss

Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

HEHE JAG VAR JU OCKSÅ MEEH ;P

2009-06-30 @ 14:49:57
URL: http://HTTP://VANESSAERIKSSON.BLOGG.SE
Postat av: Sofia

Yees,hanna du ladda inte upp bilden påmig :) kram

2009-06-30 @ 17:36:05
URL: http://karlssonsgull.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men både du och Hannah blunda på den bilden, för jag hade tagit två bilder, så de här var den andra ;) Inte nåt dumt ment men.. :)

2009-07-01 @ 21:34:33
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, neeeej jag glömde :S

2009-07-01 @ 21:35:47
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0