Hämnd

Malle, asså min syster, gillade tydligen inte bilderna jag la ut. Så nu ha hon lagt upp en av de fulaste bilder jag nånsinn sett! Nu ska du få hämnd. Inte för att jag har nån bild just nu som är så farlig, men snart då.

Både Malin & Jutta hata bilden, så jag lägger upp den igen :) Sorry jutta, jag måste bara.

Puss

Föresten, idag ska jag vara barnvakt till Kajsa igen. Britt har ganska mkt att göra just nu, då är det bara roligt att hjälpa. Ikv ska jag till badhurparken på Kick Off. Dit ska alla deltagare i alla olika sporter. Det ska bli kul :) Skriver nog mer här på dan.

om nån har sett bilden som malle satt ut på sin blogg här på min är de för att Malin kan mitt lösenord, så hon kommer gå in o lägga fula bilder här på mig på bloggen!!

Puss igen. Och en xtra stor puss till min (älskade) syster. ♥ u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0