Hemma från tandläkarn

För en stund sen kom jag hem igen från tandläkarn. Han gjorde inte så mkt med min tandställning, men han tog en röntkenbild på min tand. Han är rädd att den ska lossna. När jag var typ 4-5 år så läkte vi tagare på vår gamla båt. Jag skulle hoppa ner från båten och gled och slog i ena framtanden i ''båträcket''. Det blödde typ och tanden hade tagit skada. Hihi, smidigt. Men bilden visa att det inte ändrat något sen i höstas. Så det ser ut som att den inte kommer lossna. Men om man skulle ha oturen att den skulle de, så finns det som en ''plasttand'' man typ limmar fast. Sen när man är 18 så kan man göra nåt annat, jag fattade inte ritigt men. Det går i alla fall att fixa. Jaja, nu ska jag läsa lite Frida tror jag, sen ska jag sno Malins VeckoRevyn.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0