Hemma..Redan

ja ni, vi är faktiskt redan hemma nu. Mamma kom på när vi satt där på rummet, att om Malin springer ut i bilen direkt efter sin träning hinner vi me kvällsfärjan hit! Så nu sitter jag här hemma i pyjamas och ska strax gå och lägga mig i min säng och läsa.

Föresten, idag på färjan så skulle Emma och jag spela godisbingo i barnrummet. Och vet ni vad som hände där? Man skulle göra olika saker varje gång man fick en ruta. Så fick jag en, då skulle man göra en kullerbytta mitt på mattan och de gjorde man. jag hade min lilla handväska på mig, drog fram den på magen, men när jag rullade ner på rygg så for den bak på ryggen igen. Så allt bara knaka till. Alla skrattade. När jag sedan tittade om någonting gått sönder så ser jag att min kamera spruckigt!!!!!!!!!igen!!!!!!!!! nu kommer vi iallafall inte få de på garantin.. Men he..mvete mina nya solglasögon, måste gå och se om dom gick sönder..vänta !!


 Yeeey, dom klara sig!



 Posar i pyjamas ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0