Jobbat

Nu för en stund sen kom jag hem från mitt ''jobb'', ja, att packa matvaror i kassar. Väldigt roligt. Vi höll på med det i 4 timmar!! Imorn är det samma sak som gäller, men i bara 3 timmar. Just när vi skulle få gå så säger kassörskan '' Ska du jobba imorgon?''. Jag nickar, '' okej, då ska du veta att de här inte är någonting jämfört med i morgon sen''. Om hon menar att det var lite folk idag, är jag DÖD imorn. Det var inte jättemycket folk, men inte lite i alla fall. Imorn ska jag också till tandläkaren, den här tiden får jag INTE missa. Nu ska jag titta lite på teve, sen läsa lite, sen fixa mig i ordning på sängen, läsa lite till & sova. Så ser min kväll ut.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0