Klippt mig

Nu har jag klippt mig :) Det blev pannlugg, ljusare hår & jättetunnt. Men jag gillar nog det.

Imorn är det avslutning :D Ååååh! jga längtar faktiskt! Och om fyra dar är de min födelsedag :) NU ska jag skriva saker jag önskar mig ! Det kan vara som tips till andra också :) Jag har skrivir det förur, men ändå :D


- Tv serier. ex. oc,gossipgirl, desperate housewives, lost m.m

- tv

- pengar

-smycken

-smink

-dator

-stutsmatta

-presentkort

- wii

-godis

-resor

mer kommer jag inte på nu..men nu ska jag gå..

Hejdå <3

Ni får se hur jag ser ut på avslutningen imorn"!


 Fanny & jag har våra bästa ideer! Visst Juttis! Imorn avslutning..då smäller de ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0