Ladda ladda ladda ladda

Nu ligger jag här i min säng, har redan varit uppe ett varv och ska snart gå upp ''helt''. Jag ligger och samlar ihop batterierna. Senare idag ska allas vara fulla. Asså jag är så himla nervös asså. Jag håller bokstavligen på att pissa ner mig!!
Klockan halv 9 kommer de andra lagets tjejer hit. Som är Fanny,Frida och Maria. Vi ska fixa håret tillsammans och sminka oss extra mkt. Sen kör vi till tävlingen. Usch! Kan inte ens tänka på den. Men vi tävlar inte först, tävlingen börjar halv 11 och vi tävlar kanske lite över 12 eller nåt! Imorse vaknade jag halv 7, gick upp och drack   och var lite på datan. Men jag orkade inte blogga. Nu är klockan 8 så jag måste fixa mig lite till!!

Puss och kram från en nervös Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0