Snacka om att göra bort sig!

Jutta och jag satt och prata på msn helt ''vanligt''. Efter en stund får jag ett ''meddelande'' från Jutta. Jag FÅR inte ¨säga vad hon skrev. Men jag kan säga att det är så pinsamt så man dööööör! Hihi, jag tycker faktiskt lite synd om juttis. Det var de, de var inte meningen att skicka de till mig Hanna, utan till en annan Hanna. Nu har jag nåt jag kan mobba Jutta för i alla fall!

Hihi, jutta, vi älskar dig iallafall <3 Hahahahhahhahahahhahahhahahhahahhahahahahhahahhahhahhahaahhahahh


 Haha,gammal bild på Jutta, som jag hittade på hennes blogg :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jutta

men OMG, bilden!!! hahahahaha , jaja , alla har vi varit fjortisar , hahahaha

2009-06-23 @ 23:53:27
URL: http://juttastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0