Stressad

Igår kväll kom jag på de, hur nervös jag egentligen är inför öspelen. Jag kan inte alla grejer jag ska göra på alla redskapen än och bara tävlingen är ju också stressande. Men samtidigt som man är nervös så ser jag ju fram emot de jättemycket. Det här har man ju väntat på i två år. Tänk två hela år har man satsa för att få göra de här. Så nu gäller de att göra den här veckan till en riktigt bra vecka, och de tror jag de kommer att bli, hur man än försöker göra den. Nu är det endast 5 dagar tills invigningen går an. Guud vad jag ser fram emot det. Kommer bli jätteroligt. Men jag tvekar på hur min engelska kommer vara. 6+ i provet är ju inte de allra bästa .Men då drar jag till med min svengelska. De är jag ju riktigt bra på.
Så ni vet kommer jag att blogga ganska mkt om öspelen, men det har ni väl förstått.
Föresten vet nån vad de kostar att laga en sprucken skärm på sin kamera??

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0