Svennebanan

Jag har fastnat på svennebanan, suttit o hört på den hela morgonen nu. Föresten ringde mamma mig imorse och sa att jag skulle ha varit hos tandläkaren idag. Det hade jag glömt, de slog mig först när hon sa de. De har blivit lite ändrade planer för idag.

Jag hinner inte ner på stan, Kajsa kommer och vi ska vara barnvakt, jag borde ner på stan(fast jag inte hinner) och kolla hur mkt de kostar att laga en sprucken skärm. Ja, jag tror de var allt. Hehe.

ååååh! de funkar int att infoga en film!!jag blir galen ;)

Puss ändå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte har du väl redan lyckats spräcka skärmen på nya datorn? Till och med jag har ju en hel skärm ännu efter mer än ett år. iofs har ett par andra grejer på laptopen gått lite sönder, hmm;)

2009-06-15 @ 13:28:15
Postat av: Hanna

Haha, nej men det är min kameraskärm som gått sönder ;) Haha

2009-06-15 @ 19:43:56
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0