Virus

Jag har fått virus på min data. De är därför jag inte uppdaterar lika bra som jag gjorde förrut. Men jag ska fixa de snart. Donny får typ komma hit o ta bort dom. Men hur lyckas man få massa virus på inte ens 3 veckor??!! De är nog bara jag som kan göra de..

Nu är de öspelen igen ja ska prata om. Eller i alla fall saker som lite handlar om de. Igår skulle jag gå och se vad de kosta att byta en kameraskärm på ens kamera. Han sa att han trodde de skulle kosta där vid 150 e, så såg jag på andra kameror, de billigaste kostar 149 och så finns de såna man kan tappa hur som helst och som tål vatten som kostar runt 300. Jag måste ju ha en kamera nu till öspelen, så jag tror jag måste köpa en ny. Just nu har jag inte pengar till de så jag vet inte hur det blir. Nu när jag tänker så kom jag på att på typ lite mer än 1 år har jag haft typ 4 kameror. De är ganska mkt va?
Slut snackat om kameror och mer om öspelen. Om man räknar med idag är det bara 4 dar kvar till invigningen på wha är. På stan börjar det komma upp massa partytält och grejer. Nu är de snart dags. Tänk att Bermuda kommer imorron!!!På fredag ska vi hitta på nåt med dom. Vi tror de blir brännboll & så tänkt vi ''leka'' lite. Då lär man ju känna dom bättre.

Nu måste jag fixa mig. Nu på dan ska vi fara ut med båten tror jag, men det blir nog bara en stund i så fall. Om vi inte göra de så blir de väl sola på verandan som gäller. Ikv är det typ generalrepeticion inför öspelen då. Jag ångrar att jag ska vara med ¨på bommen. Kan ju inte alla saker där, men sassa får passa mig. Nu måste jag gå, eller ja, jag orkar inte skriva mer;)

Puss



Föresten var jag barnvakt till Kajsa igen. Hon är bara föör gullig!


Kommentarer
Postat av: emma

vi kommer inte fara ut me båten ida

2009-06-24 @ 10:45:23
Postat av: Hanna

Haha, vet de nu :)

2009-06-24 @ 20:44:23
URL: http://haannaakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0