Äntligen!

NU har vår data slutat ceppa igen :) Tomas var här och fixade det just. Tack Tomas =)

Idag har först varit i skolan. Där skämde jag ut mig som vanligt några gånger, men de behöver vi inte ta här precis :P Sen var jag typ på gympa. Det var en ganska slapp träning för mig idag iallafall. Var ganska trött. Den sista kvarten så fick Nessa vara en liten ''flyglarv'' :P. Hon kastades lite hit&dit :D. Och så fick vi veta uppsala bilarna tills på fredag :) Jag åker med Nessa, Fanny& Malin och vi åker i Nessas bil. Det blir nog trevligt.

Ps. Måste skriva om Jutta nånting. Sa att jag skulle göra det så :P.. Hon ville att jag skulle skriva om hur mycket jag gillar henne :P Så då skriver jag att hon är en rysligt bra goding ;P hahah..och jag känner henne väl ;P



      Tog fotot från Juttis blogg :P


Kommentarer
Postat av: Malin

braa jobbat 11 smileys på ett inlägg! Wat to go.

;P :P ;) :) =) :D

2009-03-18 @ 08:41:27
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: Malin

stod det att det var från mig? Annrs var det det iaf.

2009-03-18 @ 08:42:16
Postat av: Hanna till Malin

japp ;P bäst på smileys :P ;P :)

2009-03-18 @ 14:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0