Äntligen!

Äntligen funkar internet igen. Ända sen igår kväll har min data ceppa och jag har inte kunnat komma in på den.. Men nu funkar det igen. Så det kommer nog nåt till inlägg upp här igen. Har iaf sett ensam mamma söker nu, eller lite , inte allt. Nu ska jag sitta vid datan hela kvällen. Har inte varit vid den på hela dan. Har inte hunnit. Klockan 11 var det kyrkan ( ska ju konfrimeras ), det pågick till lite över 12, 1 skulle jag vara ute i bollhalla,redo för träning. Gjorde 2 ½ timme styrka. Är helt slut nu. Och efter träningen har jag busat med Elin och Emma, haha. Det har varit min dag. Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan blogga lite till. Hihi, håll utskik. Hur stavar man det? Haha, jaja, puss !





Tröjan är från Bikbok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0