Hemkommen & uppstigen

Heej allihopa igen! Nu har jag kommit hem och sovit i egen säng. Riktigt skönt. Men jag sov bara till 9, eller egentligen till 10. För ni har väl ställt bak klockorna idag?

Lite om tävlingen då. Den gick väl helt bra, bättre än esbo iaf. Man kan inte riktigt jämföra poängen men. Nu när man kollar på poängen förstår man hur hårt motstånd vi hade. Alla var riktigt duktiga. Och snälla. Jättemånga kom fram och hälsa och så. JÄttesnälla :) Poängen och resultatet var ju inte de vi hade satsat på iår. Vi ville bara vara där, titta, se hur det går till, alltså en upplevelse. Och det var kul. Hade ju 3 roliga tjejer med mig. Och vet ni vad? Jag eller inte jag , men jag typ fick en gympadräkt! Fast jag får vänta med den till jul! Nu ska jag snart klä på mig gympadräkt igen och fara till bollhalla. Först ta kort, de hann vi inte med går.., till tidningen och sedan träna. Har fått mycket mer motivation nu också. Känner att varför sku skruva vara så svaårt? Liksom kan inte alla de? Så träning kommer gå bra känner jag :) Nu ska jag gå. Skriver mer snart eller efter tränigen. Snart tror jag ;) Så hejdå på en LITET tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0