Höstlov

Nu när det är höstlov, har jag inte uppdaterat bloggen nånting alls. Förlåt, men idag har jag faktiskt varit helt slut. Vi hade gympa från 10-1. Bara jag, Maria och Malin. När jag kom hem slocknade jag direkt och vaknade igen när mamma knackar på och frågar om jag är inne på rummet! Jag fick liite panik då när jag märkte att jag sovit i 2 h -.- . Men, nu på kvällen har jag haft en til träning. Den gick faktiskt bättre. Är föresten sjukt nervös till tävlingarna på söndag. Har ju inte gjort en ända serie ännu, som jag ska tävla med om 2 dar. jaja, nu ska jag nog försöka sova, vet inte hur, för jag är så pigg, men iaf. Ha det bra, bye!



Bild på Elin ja moi ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0