Läsa, ipod, sova !

Ja, det är vad jag ska göra nu! Har tvättat ansiktet, borstat tänderna och nu krypit upp i sängen. Hoppas jag kan sova riktigt gott inatt! Ni skulle veta igår, eller ja, inatt så vaknade jag, jag vet inte vad klockan var, men ca. halv 4. Och så fick jag för mig att Malin ( som var ute på kvällen) inte hade kommit hem. Så jag smög in i hennes rum och stod och kolla på henne ett tag :) sedan gick jag till emmas säng och la mig brevid henne och somna så gott ;) hihi, intressant? Haha, och idag frågade Malin mig om nån hade varit in till henne inatt. För hon hade fått en känsla av att nån stirra på henne. Och det var ju ja! ! Men guud vad läsktigt att ha en sån känsla.. Ska inte förvirra er mer nu! Hörs imorron..Borde egentligen fara till kyrkan, men får se om jag orkar..Tror inte de ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0