Mgp och idol

Har varit i skolan idag. Inte direkt frisk, men i såpass skick att jag kunde gå till skolan. Vi hade inte några jättesvåra timmar, så det var inte så jobbigt. Efter skolan for jag till Fryshuset, eller ja, Bollhalla och träna. Har ju varit sjuk och är inte riktigt frisk. Så var inte riktigt beredd på att träna. Så tog det lite försiktigt.



Nu ikväll har Malin, jag och Emma suttit bunkrade i soffan och tittat på tv. Först mgpNordic, sedan idol. Eller det håller vi på md att se på nu. I mgp höll vi på att skratta ihjäl oss, när vissa sjöng. Men alla var duktiga. Ett extra + till Miranda, som sluta 3:a . Duktigt, duktigt. Nu ska jag talka lite med Emma! cul8r ! Puss




Kommentarer
Postat av: emma

mgp finland inte mgp nordic

2009-10-11 @ 11:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0