Mycket att göra-dag!

Ja, nu får ni en liten lista på vad jag ska göra idag. Reser ju bort ikväll ju! På mälarcupp! Kan inte tänka att det är IDAG vi åker. Men de blir iaf kul,tror jag. Och jag tänker ta kort  med Veronica Wagner :D Hihi, om ni ville veta :) . Nu ska jag just till skolan, eller ja, jag ska vara där om 1 h. Före de ska jag

- Platta håret.
-Klä på  mig.
- Sätta kameran och ipoden på laddning.

Och förän vi åker ikväll ska jag:

- Fika med Ronja (Y)
- Packa
-Äta middag
-Duscha
-Skriva på bloggen :)

Ja, det var allt jag hade och skriva nu. Jag KANSKE tarmed kameran till skolan..får se hur det blir. Men vi ses snart igen :;) bye!



Ser jag trött ut,eller ser jag trött ut? ;)



Mitt öga ;) Hihi, ska sminka mig lite till..såg jag nu..Har glömt kajalen :P

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin och mysig fredag!

2009-10-23 @ 12:56:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0