Slut i hela kroppen

Nu steg Hanna just upp ur sängen, haha. Känner att jag har lite ont i halsen, men jag hoppas att det bara är nu på morgonen och att det går över sen. Dagens planer vet jag inte ännu. Måste städa mitt rum som ser lika gräsligt ut som vanligt. Och sen skulle jag vilja göra nåt kul.


Asså är det bara jag som längtar till julen? Ja, det är nog den bästa dagen på hela året. Vi har ju våra traditioner också, som att gå upp o äta frukost till mommo och sedan gå ut och gå en lång promenad. Det är så mysigt tkr jag. Så kanske blir lite till på mitt önskelist-skrivande. Jag och Janina brukar sitta i skolan och sjunga julsånger, båda gillar julen lika mycket, hihi. Ha det bra, puss. ♥

Ps. Lite senare kommer lite tips på kläder igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0