-

Har ni några ideer man kan göra när man är sjuk? Ska börja skissa lite på kläder nu, de är alltid kul. Har sovit, varit på datan och kollat på film nu hela dan. Så nu ska jag göra nåt annat. Och sen ska jag kolla lite på kläder på datan också. Mamma, Malin och Emma är på träning, och jag sitter här hemma med pappsen. Längtar efter gympan, hihi. Men det är ju bättre om jag vilar för då kan jag satsta allt på träningen sen. För om jag skulle träna nu, så skulle jag ju bara skada mig själv så.. Guud, vad jobbit det är. Sitter här med ett duntäcke på mig. När jag har haft på mig de en stund måste jag ta av mig de, fördå har jag så varmt, men direkt jag tar av mig de får jag iskallt. Så himla jobbit asså! Haha. Sen så tror jag att jag kmr ha lite ont i magen, ha typ ätit 2 askar halstabletter nu, kan ju inte va så bra, men då hostar jag inte lika mycket så.. Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0