Blodgrapefrukt

Guud vad gott de är asså! Jag dricker det varje morgon, inte för att jag vill vara ''nyttig'', men det är mkt gidare än vanlig juice så.. Vaknade för en stund sen, som ut idaag. Igår klockan halv 1 gick jag upp till mamma och sa att det var nån mygga som surra mig i örat! (fråga inte varför?!) ;) Sen när jag kom tbx till sängen så märkte jag att det var datorn som surrade, för att den var på ännu! SÅ himla smart av mig, visst! Nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag ju till skolan till 10, love it! Men jag slutar 3, hate it!haha, men vi hörs senare, och ni kommentera gärna :D Puss <3

Föresten nu har Malin farit till Uppsala. Om hon kommer in på datan så hälsar jag : Hoppas det går bra i Uppsala! :D:D Hihi



Min drink varje morgon :D ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0